Strast do fotografije Mehkoba kamna

Posebno mesto je v Petrovi duši predstavljal odnos do kamenja in samo ugibamo lahko, kaj ga je k temu napeljalo. S svojih potovanj od blizu in daleč je vedno prinašal kamnite kose , minerale ali kristale, različnih oblik in struktur. Morda je v globini človeškega značaja videl primerjavo s kamenjem, vsak zase izžareva svojo zgodbo. Naravno obrušena zunanjost, nežna na dotik , nas lahko z mehkimi oblinami privlači. Po drugi strani pa te s svojimi ostrimi robovi enostavno poreže in odbije. Kot strasten zbiratelj si je v nekdanji delavnici v spodnjem delu domače hiše ustvaril lepo zbirko kamnin. Da bi zadostil znanju pri obdelavi različnih vrst, si je omislil tudi literaturo o petrografiji – kamenoslovju. Na posebne podloge je potem lepil obdelano kamenje in izdeloval razne posnetke ogrlic ali vzorce obeskov različnih osebnosti, ki so bile znane v svetu. Kamen mu je istočasno predstavljal tudi spomin na potovanje oziroma na kraje, ki jih je obiskal. Povezal ga je z naravo, njegove izvirne oblike in strukture so ga čustveno prevzele. Morda ga je zavedanje o minljivosti človeškega življenja prevzelo z mislijo, da pa kamen, ki ga je na svoj način navdajal z mirom, skladnostjo, v sebi vendarle nosi nekaj več.

Podoba kamna kot trdnega in trajnostnega elementa narave bi lahko bila primerljiva s človeškimi vrednotami v našem življenju. Na njih se gradi visoka stavba osebnosti, ki v svojem bistvu predstavlja močan temelj značaja vsakega posameznika.
V večini krajev, ki jih je obšel, je rad zahajal na pokopališča ter opazoval izvirne oblike nagrobnih spomenikov. Impresionirala ga je predvsem kamnoseška obdelava različnih kamnitih struktur, ki so po svoji zahtevnosti že mejile na dovršene kiparske stvaritve.